REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
„SKI TEAM CLUB”
I. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu lojalnościowego „Ski Team Club”, uczestnictwa w Programie lojalnościowym oraz ochrony danych osobowych Klientów.
- Ilekroć w Regulaminie Programu Lojalnościowego Karta „Ski Team Club” znajdzie się określenie:
„Regulamin” – dotyczy ono niniejszego dokumentu;
„Program” – dotyczy ono Programu lojalnościowego Karta „Ski Team Club”;
„Ski Team” – dotyczy ono Organizatora Programu;
„Karta” – dotyczy ono Karty „Ski Team Club”;
„Uczestnik” – osoba biorąca udział w Programie, posiadająca Kartę wydaną przez Organizatora;
„Konto uczestnika programu” – zapis w bazie danych dotyczących danych Uczestnika, zebranych punktów, i innych unikalnych informacji dotyczących Uczestnika;
„Sklep” – punkt handlowy Organizatora Programu.
- Organizatorem Programu oraz właścicielem kart jest spółka Ski Team Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38, 02 -146 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców przy Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000453864, NIP 5223004888, REGON 146592183, kapitał zakładowy 300.000,00 zł.
- Program prowadzony jest wyłącznie na terenie Polski i związany jest z dokonywaniem zakupów towarów i usług w sieci sklepów sportowych Ski Team oraz w sklepie internetowym www.skiteam.pl. Lista sklepów wraz z adresami znajduje się na stronie internetowej www.skiteam.pl oraz stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Ideą Programu, jest aby zakup towarów i usług, znajdujących się w ofercie Ski Team, był połączony z przyznawaniem Uczestnikom punktów, dzięki którym mogliby oni korzystać ze specjalnie przygotowanych dla nich ofert promocyjnych, na zasadach określonych w Regulaminie – tj. m.in. byliby oni uprawnieni do otrzymywania określonych rabatów lub nabywania towarów w sklepach Ski Team w specjalnych cenach.
II. Zasady uczestnictwa w Programie
- Uczestnikiem Programu może zostać każda osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat i posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów towarów i usług w sieci sklepów sportowych Ski Team lub w sklepie internetowym www.skiteam.pl, w celach, które nie są związane z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, która przy zakupach w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci sklepów sportowych Ski Team wyraziła zgodę na udział w Programie i przyjęła Kartę.
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i bezpłatne. Każda Karta posiada swój indywidualny numer.
- Kartę mogą otrzymać, osoby które dokonały zakupów w sklepach stacjonarnych Ski Team po dniu 1 maja 2015 r.
- W przypadku opisanym w pkt 3, Klient, który wyrazi wolę uczestnictwa w Programie, otrzyma punkty w ilości odpowiadającej wartości zakupów jakich dokonał przy otrzymywaniu Karty, przy przeliczniku zgodnie, z którym każda wydana „złotówka” (1 złoty) to 5 punktów.
- Za przejaw woli uczestnictwa w Programie uważa się przyjęcie Karty oraz wypełnienie formularza papierowego w sklepach stacjonarnych i elektronicznego za pośrednictwem internetu, w których Uczestnik potwierdza, że akceptuje Regulamin Programu.
- Uczestnicy przy każdych zakupach dokonywanych w sieci sklepów Ski Team oraz w sklepie internetowym Ski Team oraz korzystając z usług serwisu prowadzonego przez Ski Team otrzymują punkty odpowiadające wartości dokonanych zakupów (z zastrzeżeniem wynikającym z punktu 8), zgodnie z przelicznikiem 1 złoty = 5 punktów. Punkty przyznawane są po wcześniejszym okazaniu Karty lub podaniu przez Uczestnika indywidulanego numer Karty.
- Promocje Ski Team nie łączą się. W związku z powyższym w przypadku obniżek cen lub w przypadku udzielenia rabatu gotówkowego od ceny regularnej klient nie otrzymuje punktów na kartę lojalnościową Ski Team Club.
- Realizacja uprawnień przysługujących Uczestnikowi z tytułu uczestnictwa w Programie może nastąpić wyłącznie w sklepach stacjonarnych sieci Ski Team, po dokonaniu poprawnej weryfikacji Uczestnika. Weryfikacja polega na potwierdzeniu zgodności danych posiadanych przez Ski Team z danymi podawanymi przez Uczestnika w zakresie numeru karty, imienia nazwiska i adresu mailowego lub numeru telefonu lub daty urodzenia (dzień i miesiąc – 4 cyfry) wskazanych przy rejestracji w Programie (Załącznik nr 2).
- Ski Team nie ma obowiązku informować Uczestnika o błędnie wypełnionym formularzu. Jeśli formularz rejestracyjny został wypełniony niekompletnie lub nieczytelnie, Ski Team podejmie próby nawiązania kontaktu z Klientem, celem uzupełnienia brakujących danych.
- Dla rejestracji wystarczające jest jednokrotne zgłoszenie. Ski Team nie przyjmuje wielokrotnego zgłoszenia do Programu tej samej osoby.
- Informacje dotyczące Programu będą przekazywane Uczestnikom w formie elektronicznej, na adres mailowy lub SMS-em na numer telefonu, które zostały wskazane w formularzu rejestracyjnym.
III. KARTA „SKI TEAM CLUB”
- Karta umożliwia udział w Programie na zasadach określonych w Regulaminie. Zalecane jest niezwłoczne zarejestrowanie Karty. Do czasu rejestracji w Programie Karta uprawnia jedynie do zbierania punktów.
- Rejestracja Karty polega na wprowadzeniu danych wskazanych przez Klienta na formularzu rejestracyjnym do systemu danych Ski Team. Ski Team dokona rejestracji Karty niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania wypełnionego formularza rejestracyjnego.
- Po zarejestrowaniu Karty zaleca się nie zbywać lub przekazywać w inny sposób osobom trzecim oraz zabezpieczyć numer Karty przed dostępem osób nieuprawnionych.
- Po rejestracji Karta zostaje przypisana do osoby – Uczestnika programu.
- Karta jest własnością Ski Team przez cały czas trwania Programu.
- Karta nie jest kartą kredytową, debetową czy też inną kartą płatniczą, ani też nie stanowi elektronicznego instrumentu płatniczego. Karta może być wykorzystywana jedynie do celów i w sposób, o których mowa w Regulaminie.
- W przypadku, gdy Uczestnik utraci Kartę lub Karta zostanie zniszczona w sposób trwały, jak też w sytuacji, w której Uczestnik podejrzewa, że osoba nieupoważniona wykorzystuje jego Kartę, Uczestnik powinien poinformować o takim zdarzeniu Ski Team mailowo na adres: karty@skiteam.pl lub osobiście w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci Ski Team, wskazując okoliczności utraty, trwałego uszkodzenia lub podejrzenia korzystania przez osoby nieuprawnione z numeru Karty. Należy podać przy tym wszystkie dane z formularza rejestracyjnego.
- Ski Team odpowiada za szkody powstałe w wyniku braku informacji lub spóźnionej informacji, o której mowa w pkt 7, tylko w przypadku szkód powstałych z winy umyślnej lub przez rażące niedbalstwo Ski Team.
- W przypadku zgłoszenia utraty Karty, trwałego zniszczenia lub zgłoszenia podejrzenia, wykorzystywania przez osoby nieuprawnione numeru Karty, Karta zostanie unieważniona, zaś Uczestnikowi zostanie wydany duplikat karty z nowym numerem. Posiadane przez Uczestnika punkty, do dnia otrzymania zgłoszenia zostaną przelane na duplikat Karty W tym przypadku wymagane będzie podanie wszystkich danych jak przy rejestracji karty i dokumentu jednoznacznie potwierdzający tożsamość.
- Karta może zostać unieważniona również w przypadku, gdy Uczestnik w sposób uporczywy narusza postanowienia Regulaminu, pomimo wezwania do zaprzestania naruszeń oraz w przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Programie. W przypadku unieważnienia Karty z powodów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym posiadane na Karcie punkty zostają unieważnione.
IV. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
- Uczestnicy za każde zakupy towarów będących w ofercie Ski Team (w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym) lub korzystając z usług serwisowych oferowanych przez Ski Team, otrzymują punkty w ilości stanowiącej równowartość dokonanych zakupów i usług, przy przeliczeniu, że 1 złoty równa się 5 punktów.
- Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze.
- Warunkiem otrzymania Punktów jest okazanie Karty albo podanie numeru Karty, najpóźniej przed dokonaniem zapłaty. Po uiszczeniu zapłaty, naliczanie punktów w Programie nie jest możliwe.
- Uczestnik zawsze otrzymuje punkty za faktycznie uiszczoną cenę towaru lub usługi, z zastrzeżeniem pkt II.8.
- W przypadku rezygnacji z zakupionego towaru lub usługi, za które Uczestnik otrzymał Punkty, w szczególności: zwrotu towaru, odstąpienia od umowy z jakiegokolwiek powodu, wypowiedzenia umowy; Ski Team zastrzega sobie prawo unieważnienia przyznanych Uczestnikowi punktów, w takim zakresie w jakim została dokonana rezygnacja z zakupionego towaru lub usługi. To samo dotyczy przypadków nadużyć lub błędnego zaksięgowania transakcji. W przypadku unieważnienia punktów z przyczyn, o których mowa w zadaniach poprzedzających, Ski Team stosuje przelicznik 1 złoty = 5 punktów. W przypadku sklepu internetowego przez okres 14 dni (okres przysługującego konsumentowi prawa zwrotu) przyznane punkty są zawieszone.
- Uczestnik może otrzymać informację o ilości posiadanych przez siebie punktów, w każdym sklepie stacjonarnym Ski Team oraz po zalogowaniu się do systemu zgodnie z instrukcją. W trakcie logowania niezbędne jest wypełnienie wszystkich pól na stronie logowania.
- Przyznane Punkty są zapisywane oddzielnie dla każdego Uczestnika w systemie elektronicznym Ski Team.
- Zastrzeżenia dotyczące prawidłowości lub kompletności posiadanej liczby punktów, powinny zostać przekazane Ski Team w formie pisemnej , mailowo na adres karty@skiteam.pl, najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o posiadanej liczbie punktów. Do zastrzeżeń należy dołączyć odpowiednie paragony lub rachunki otrzymane w związku z nabyciem produktów lub usług, za które przyznane zostały punkty. Po otrzymaniu zawiadomienia Ski Team podejmie postępowanie wyjaśniające i nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia poinformuje Uczestnika o wynikach postępowania wyjaśniającego. Nieprzekazanie zastrzeżeń we wskazanym terminie uznaje się potwierdzenia ilości zapisanych na Karcie punktów.
- Przeniesienie punktów na rzecz innych Uczestników jest możliwe tylko za zgodą Ski Team.
V. REALIZACJA PUNKTÓW
- Realizacja posiadanych przez Uczestnika punktów odbywa się poprzez wymianę określonej liczby punktów na rabat na towary (gdy wartość ich przekracza równowartość zgromadzonych punktów). Uczestnik może nabyć również za zgromadzone w Programie punkty oraz wskazaną przez siebie kwotę pieniężną, nie niższą jednak niż 1 zł (jeden złoty) brutto towar znajdujący się w ofercie Ski Team. Realizacja punktów może nastąpić wyłącznie w sklepach stacjonarnych sieci Ski Team.
- Realizacja punktów odbywa się zgodnie z przelicznikiem 1 punkt = 1 grosz.
- Uczestnik, który chce zrealizować punkty powinien o tym poinformować Sprzedawcę, najpóźniej przed rozpoczęciem procesu płatności za zakupiony towar lub wykonaną usługę oraz wskazać ilość realizowanych punktów.
- Punkty są ważne przez okres 3 lat od daty ich przyznania i po tym czasie, jeśli nie zostaną zrealizowane przepadają, ze skutkiem na koniec roku kalendarzowego. Punkty przepadają zgodnie z kolejnością ich uzyskania w Programie tzn. punkty uzyskane wcześniej przepadają w pierwszej kolejności.
- Uczestnik może zrealizować punkty, przy kolejnych zakupach, następujących po zakupach, w których zostały one Uczestnikowi przyznane.
VI. REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
- Uczestnik w każdym czasie może zrezygnować z udziału w Programie. Rezygnacja, następuje na podstawie oświadczenia składanego przez Uczestnika pisemnie na adres Ski Team:
Ski Team Polska sp. z o.o.
Komitetu Obrony Robotników 36/38
02-146 Warszawa
lub mailowo na adres karty@skiteam.pl z chwilą otrzymania przez Ski Team takiego oświadczenia.
- Z ważnych powodów Ski Team, w każdym czasie może wypowiedzieć Uczestnikowi udział w Programie. Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzednim uznaje się: udostępnienie Karty osobie nieupoważnionej lub innego rodzaju naruszenia Regulaminu. Wypowiedzenie wymaga formy pisemnej ze wskazaniem przyczyny wypowiedzenia Uczestnictwa w Programie. Uczestnikowi przysługuje prawo odwołania od wypowiedzenia w terminie 14 dni od otrzymania zawiadomienia o wypowiedzeniu, w formie pisemnej lub mailowej.
- Wszystkie punkty zgromadzone przez Uczestnika zostają unieważnione z chwilą zakończenia jego udziału w Programie.
- Zakończenie udziału w Programie, niezależnie od przyczyny powoduje unieważnienie Karty. Uczestnik zobowiązany jest do zwrotu posiadanej Karty, stanowiącej własności Ski Team. Zwrot może nastąpić w dowolnym sklepie stacjonarnym Ski Team lub korespondencyjnie na adres Ski Team:
Ski Team Polska sp. z o.o.
Komitetu Obrony Robotników 36/38
02-146 Warszawa
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych podanych przez Uczestnika jest Ski Team Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Ski Team) z siedzibą w Warszawie, przy ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38, 02-146 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000453864, NIP 5223004888, REGON 146592183, kapitał zakładowy 300.000,00 zł.
- Ski Team zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy danych dotyczących Uczestnika, podanych w związku z przystąpieniem do Programu i uczestnictwem w nim.
- Podanie danych przez Uczestnika jest dobrowolne, jednakże ich uzyskanie przez Administratora jest niezbędne do przystąpienia do Programu. Zgoda, o której mowa zostanie potwierdzona przez Uczestnika własnoręcznym podpisem na formularzu rejestracyjnym.
- W przypadku gdy dane Uczestnika podane w formularzu rejestracyjnym są nieczytelne lub niewystarczające do nawiązania kontaktu z Uczestnikiem, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania związanego z przywilejami uczestnictwa w Programie.
- Zasady przetwarzania danych osobowych Uczestnika oraz przysługujących mu praw określa Polityka Prywatności dostępna na stronie internetowej www.skiteam.pl
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin może zostać zmieniony lub uzupełniony przez Ski Team, w szczególności w celu zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Programu, a w szczególności zapobiegania nadużyciom. Wszelkie zmiany Regulaminu zostaną ogłoszone na stronie internetowej skiteam.pl oraz w każdym sklepie stacjonarnym sieci Ski Team.
- Ski Team może w każdym czasie zawiesić lub zakończyć Program. O takiej decyzji Uczestnik zostanie poinformowany, przynajmniej na 30 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu. Informacja ta może zostać przekazana także na stronie internetowej Programu, w sklepach stacjonarnych Ski Team lub w materiałach reklamowych. W przypadku czasowego zawieszenia Programu, posiadane przez Uczestnika punkty nie przepadają.
- Po zakończeniu Programu z woli Ski Team, Uczestnik będzie miał prawo do wykorzystania zgormadzonych przez niego punktów, w terminie określonym przez Ski Team oraz ogłoszonym w zawiadomieniu o zakończeniu Programu. Po upływie tego terminu realizacja punktów nie będzie możliwa.
- Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną z Regulaminu właściwe jest prawo polskie.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – LISTA SKLEPÓW SKI TEAM
02-146 Warszawa ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38 (dawniej 17 stycznia)
03-226 Warszawa ul. Toruńska 107B
60-378 Poznań ul. Bułgarska 117A
53-333 Wrocław ul. Powstańców Śląskich 2-4 (Arkady Wrocławskie)
40-103 Katowice ul. Sportowa 20
ZAŁĄCZNIK NR 2 – WZÓR FORMULARZA REJESTRACYJNEGO