Zwrot zakupionego towaru w sklepie internetowym

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.0.683 t.j.) możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone na piśmie. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

Jak zwrócić/wymienić towar?

Pobierz wzór oświadczenia odstąpienia od umowy - wypełnij go i wraz z towarem oraz paragonem (dokumentem zakupu) odeślij na adres:

Ski Team Polska sp. z o.o.

ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38

02-146 Warszawa

Na kopercie/paczce powinna znaleźć się adnotacja "odstąpienie od umowy".

Uprzejmie prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. Informujemy, że sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot kosztów?

Sklep dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności, w tym kosztów dostawy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposoby zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyrazi zgodę na dokonanie zwrotu w inny sposób, przy czym inny sposób nie będzie wiązał się z koniecznością ponoszenia przez Konsumenta dodatkowych kosztów. W sytuacji, w której koszty dostawy towaru pobrane przez sklep internetowy nie zależą od ilości dostarczanych towarów, sklep internetowy nie zwraca kosztów dostawy poniesionych przez Konsumenta po częściowym odstąpieniu od umowy.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam produkt na wymianę?

Sklep internetowy po potwierdzeniu dostępności danego produktu w wybranym rozmiarze lub z innymi cechami w tej samej kwocie skontaktuje się w celu poinformowania o nadaniu paczki z towarem. Klient nie płaci za dodatkową przesyłkę. Nie gwarantujemy możliwości wymiany zakupionego towaru na inny podany w formularzu. W przypadku braku wybranego towaru dołożymy wszelkich starań, aby pomóc w doborze zamiennika. Procedura wymiany może zająć do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem.

Koszty zwrotu / wymiany

Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty towaru, a także ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącej wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru

W jaki sposób mogę zareklamować produkt?

W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego produktu masz prawo do skorzystania z gwarancji producenta (jeżeli taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny) lub prawa do rękojmi (jeżeli towar ma wadę). Towary zakupione w sklepie internetowym można zareklamować tylko poprzez odesłanie ich do naszego Biura zgodnie z poniższą procedurą.

Po wypełnieniu i podpisaniu ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO należy przesłać jego scan drogą mailową na adres sklepinternetowy@skiteam.pl. oraz dołączyć go do reklamowanego towaru wraz z dokumentem zakupu. Towar należy wysłać przesyłką pocztową ekonomiczną, na adres Sklepu:

Ski Team Polska sp. z o.o.

ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38,

02-146 Warszawa

wraz z adnotacją „towar niezgodny z umową”. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep zwraca koszt najtańszego, zwykłego sposobu dostawy (przesyłka pocztowa ekonomiczna). Jeżeli zostanie wybrany sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy, Sklep nie zwraca poniesionych dodatkowych kosztów. W przypadku reklamacji roweru prosimy o kontakt w celu ustalenia sposobu dostawy reklamowanego produktu.

Uprzejmie prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. Informujemy, że sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Jak długo trwa proces reklamacji?

Sklep, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

Jak złożyć reklamację uszkodzonej paczki/towaru w transporcie?

W przypadku uszkodzenia paczki w transporcie najlepiej jest sprawdzić w obecności kuriera stan towaru oraz w przypadku jego naruszenia spisać wraz z kurierem protokół szkody. Uszkodzoną przesyłkę należy zgłosić w takim samym trybie jak wszystkie zgłoszenia reklamacyjne. W przypadku spisania protokołu szkody należy dołączyć go do reklamowanego towaru.

Jak skorzystać z gwarancji producenta udzielonej na dany produkt?

Z gwarancji można skorzystać na zasadach w niej określonych i dołączonych do danego produktu podczas sprzedaży.

Kiedy i gdzie mogę dokonać serwisu gwarancyjnego roweru CUBE?

Serwis należy wykonać po przejechaniu 100-200 km. Jest to "Pierwszy przegląd okresowy" (serwis odpłatny - wg cennika autoryzowanego punktu serwisowego). Serwis można wykonać w wybranym, autoryzowanym punkcie serwisowym marki Cube. Listę punktów można znaleźć na oficjalnej stronie www.cube.eu w zakładce "Szukaj dealera".

 

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło