Sztyce siodła 

W magazynie
919,99 zł

Dostępny

Wspornik siodła RFR Telesc.Pro Inside to odpowiedź na potrzeby rowerzystów. Bezstopniowo regulowana sztyca...
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
829,99 zł

Dostępny

Cube 13480 RFR PRO Inside 31,6 to wysokiej jakości teleskopowa sztyca o nieograniczonej możliwości...
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
829,99 zł

Dostępny

Regulowana bezstopniowo teleskopowa sztyca podsiodłowa PRO „Inside” nadaje się szczególnie do ram z...
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
809,99 zł

Dostępny

Teleskopowy wspornik siodełka RFR PRO Inside jest produktem, który zadowoli nawet najbardziej wymagającego...
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
779,99 zł

Dostępny

Cube 13621 RFR Telescope 31,6 to wysokiej jakości, bezstopniowo regulowana sztyca 100 mm wykonana z kutego...
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
759,99 zł

Dostępny

Cube 13622 RFR Telescope 31,6 to wysokiej jakości regulowana sztyca teleskopowa z kutego aluminium 6061....
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
739,99 zł

Dostępny

Cube 13432 RFR Telescopic 31,6mm to wysokiej jakości amortyzowana sztyca z regulowanym skokiem (do 45mm)....
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
199,99 zł

Dostępny

Cube 11301 Suspension PRO 30,9 to wysokiej jakości amortyzowana sztyca o skoku do 40 mm, regulowanym...
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
169,99 zł

Dostępny

Cube 13484 RFR Suspension 27,2 to wysokiej jakości amortyzowana sztyca z regulowanym skokiem (do 45mm)....
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
169,99 zł

Dostępny

Cube 13488 RFR Suspension 31,6 to amortyzowana sztyca z regulowanym skokiem (do 45mm). Amortyzacja...
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
169,99 zł

Dostępny

Cube 13489 RFR Suspension 31,6 to wysokiej jakości amortyzowana sztyca z regulowanym skokiem sprężyny 45...
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
159,99 zł

Dostępny

Cube 13400 RFR Suspension 27.2 to wysokiej jakości amortyzowana sztyca podsiodłowa z regulowanym skokiem...
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
29,99 zł

Dostępny

Cube 13426-66 RFR quick to wysokiej jakości zacisk na siodełko z aluminium 6061-T6. Bardzo wytrzymała i...
Tylko online Obniżona cena!
W magazynie
19,99 zł

Dostępny

Zacisk na siodełko z aluminium 6061-T6 posiada atrakcyjną konstrukcję. Bardzo wytrzymały i lekki.
Tylko online Obniżona cena!
Pokazuje 1 - 14 z 14 elementów

Sztyce rowerowe to element wyposażenia roweru, który dba nie tylko o komfort rowerzysty, ale także o jego bezpieczeństwo. Zwane inaczej wspornikami siodła znajdują się – jak wskazuje nazwa – pod siodełkiem, do którego są zamocowane za pomocą jarzma. Służą do regulacji siodełka, a dokładnie jego pozycji i kąta nachylenia. W Ski Team znajdziesz zarówno sztyce rowerowe amortyzowane, jak i sztyce rowerowe regulowane, wykonane z najwyższej jakości materiałów.

Wśród użytkowników rowerów o sztywnej konstrukcji coraz popularniejsze stają się sztyce amortyzowane. Niewielki skok (zazwyczaj do 40–45 mm), jaki oferują, nie wpływa negatywnie na właściwości jezdne roweru, za to doskonale tłumi drobne nierówności terenu i daje wytchnienie zmęczonym plecom oraz pośladkom. Tego typu rozwiązania są chętnie wykorzystywane podczas długich wypraw i wycieczek rowerowych, gdzie komfort i eliminowanie ryzyka kontuzji ma priorytetową wartość. Sztyce rowerowe amortyzowane mogą odmienić stary miejski rower, poprawiając wygodę użytkowania.

Oddzielną grupą produktów są sztyce regulowane. Nie działają one na zasadzie dodatkowego amortyzatora. Są za to wyposażone w system błyskawicznego opuszczania. Dodatkowa manetka umieszczona na kierownicy pozwoli opuścić i podnieść sztycę rowerową do ustawionej wcześniej wysokości w ciągu ułamka sekundy. Po co to wszystko? Uzasadnienie znajdziemy w technice jazdy w górach (sztyce regulowane znajdziemy zazwyczaj w rowerach MTB). Podczas stromych podjazdów kolarz powinien przenosić środek ciężkości maksymalnie do tyłu roweru. Wysoko podniesione siodełko niestety nie pomaga w zachowaniu odpowiedniej techniki. Dzięki sztycy regulowanej siodło może zostać opuszczone o kilkanaście centymetrów bez zsiadania z roweru czy nawet zatrzymywania. Po zakończeniu zjazdu w tak samo prosty sposób sztyca wraca do pozycji wyjściowej, umożliwiając dalszy trening.

Sztyce podsiodłowe spotkamy też w wersji klasycznej. W takiej formie stosuje się je w większości rowerów. W rowerach szosowych coraz częściej obserwować możemy sztyce o spłaszczonym przekroju, co pozytywnie wpływa na właściwości aerodynamiczne całej konstrukcji.

Najbardziej zaawansowane modele, wykonane z włókna węglowego (zwanego karbonem) znacząco obniżają wagę całego roweru oraz tłumią nierówności i drgania lepiej niż aluminium.