Zamówienia w sklepie internetowym

+Jak mogę się zarejestrować w sklepie internetowym?

Są dwa możliwe sposoby:

1. Rejestracja: Zarejestruj się jako użytkownik używając formularza dostępnego w górnej części strony "Zaloguj się", a następnie "Załóż konto". Uzupełnij swoje dane i zacznij zakupy wybierając kategorię i produkt. Po wybraniu produktów wskaż sposób dostawy i płatności. Po przeczytaniu warunków zakupu potwierdź zamówienie. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail oraz drugie, gdy przesyłka zostanie nadana.

2. Rejestracja w trakcie zamówienia: Zacznij zakupy klikając w kategorię i wybierając produkt. Kliknij zamów i podaj swoje dane kontaktowe. Wybierz sposób płatności i opcję dostawy. Po przeczytaniu regulaminu potwierdź zamówienie. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail oraz drugie, gdy przesyłka zostanie nadana.

+Czy muszę się zarejestrować, aby dokonać zakupu?

Nie, możesz dokonać zakupu jako gość. Wystarczy, że wybierzesz produkty, które cię interesują, a następnie klikniesz zamów i podasz swoje dane kontaktowe bez tworzenia konta użytkownika. Pamiętaj jednak, że posiadając konto masz możliwość wglądu w historię zamówień oraz nie musisz za każdym razem podawać danych kontaktowych.

+Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Tak, ale tylko za pośrednictwem Obsługi Klienta. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami drogą mailową sklepinternetowy@skiteam.pl lub wyślesz wiadomość za pośrednictwem panelu dostępnego w sklepie. Należy wejść w historię zamówień i numer zamówienia, które chcesz anulować lub zmienić i dodać do niego odpowiedni komentarz na dole strony.

+Jaki jest status (stan realizacji) mojego zamówienia?

Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie w historii zamówień, jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem. Po każdej zmianie statusu otrzymujesz również wiadomość na podany adres e-mail.

+Interesuje mnie zakup produktu, przy którym widnieje na stronie informacja "niedostępny" lub "powiadom mnie o dostępności". Czy mogę go zamówić?

W przypadku produktów widocznych na naszej stronie z adnotacją niedostępny lub powiadom mnie o dostępności oraz w przypadku braku rozmiaru prosimy o kontakt z Obsługą Klienta (sklepinternetowy@skiteam.pl) w celu zweryfikowania możliwości zakupu danego produktu.

+W jaki sposób mogę użyć kuponu rabatowego?

W procesie zamówienia, w koszyku należy podać posiadany kupon rabatowy w pole KUPONY - VOUCHERY i kliknij Dodaj kupon. Odpowiednio przeliczona kwota powinna zostać odjęta od zakupów w Twoim koszyku.

+Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Nie ma możliwości złożenia zamówienia telefonicznie. Nie ma również możliwości złożenia zamówienia drogą mailową.

Płatności i dostawa

+Złożyłem dwa oddzielne zamówienia. Czy można je wysłać jedną paczką?

Tak, jeżeli zamówienia nie zostały jeszcze wysłane, a produkty są dostępne w jednym magazynie jest możliwe połączenie ich w jedną paczkę. W celu sprawdzenia możliwości i dokonania zmian prosimy o kontakt z Obsługą Klienta (sklepinternetowy@skiteam.pl)

+Złożyłem zamówienie. Czy mogę zmienić adres dostawy lub dane do faktury?

Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane jest możliwa zmiana adresu dostawy lub danych do faktury. W celu dokonania zmian prosimy o kontakt z Obsługą Klienta (sklepinternetowy@skiteam.pl). Jeżeli zamówienie jest już w drodze adres można spróbować zmienić kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską.

+Czy mogę ustalić dzień i godzinę dostawy?

Nie ma możliwości umówienia się z kurierem na konkretną godzinę, gdyż firmy kurierskie nie udostępniają takiej opcji. Kurier posiada Twój numer telefonu podany podczas zakupów i może, ale nie musi się z Tobą skontaktować przed dostarczeniem zamówienia.

+Czy możliwa jest wysyłka poza granice Polski?

Niestety nie ma możliwości wysyłki paczki poza granice Polski.

+Czy paczkę może mi dostarczyć inna firma kurierska?

Niestety nie ma takiej możliwości. Paczki wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich, z którymi mamy podpisane umowy.

+Jaki jest koszt i ile trwa dostawa?

Nasze zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Koszt przesyłki to 15 zł. Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 4 dni robocze: skompletowanie zamówienia 2 dni robocze (od momentu potwierdzenia dostępności towaru) i 2 dni robocze na jego dostarczenie przez firmę kurierską.

Można wybrać również przesyłkę inPost Paczkomat 24/7. Koszt przesyłki to 11,99 zł. Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 4 dni robocze: skompletowanie zamówienia 2 dni robocze (od momentu potwierdzenia dostępności towaru) i 2 dni robocze na jego dostarczenie przez firmę kurierską.

Dla zamówień powyżej 200 zł dostawa jest darmowa.

+Jakie formy płatności akceptujecie?

W naszym sklepie internetowym masz kilka dostępnych metod płatności: przedpłata przelewem tradycyjnym na konto, przelewem lub kartą kredytową poprzez szybkie płatności PlanetPay oraz Przelewy24 oraz płatności ratalne za pośrednictwem Santander Consumer Bank i leasing dla firm w PKO Leasing oraz LeaseLink.

+Podczas składania zamówienia pojawił się problem z płatnością Przelewy24. Co robić?

Sprawdź swoje konto bankowe czy środki pieniężne zostały pobrane. Jeżeli nie przyszła na Twoją skrzynkę mailową wiadomość z potwierdzeniem zamówienia, skontaktuj się z Obsługą klienta (sklepinternetowy@skiteam.pl). Jeżeli środki pieniężne nie zostały pobrane spróbuj ponownie dokonać transakcji. Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się ze swoim bankiem w celu sprawdzenia nieudanej operacji.

+Czy mogę opłacić zamówienie gotówką przy odbiorze?

Niestety nie ma możliwości złożenia zamówienia z opcją płatności "za pobraniem". 

+Czy mogę otrzymać fakturę VAT? Gdzie podać dane do faktury?

Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT do zamówienia. Wystarczy podać tę informację podczas procesu składania zamówienia, w postaci oddzielnych danych do faktury lub w polu "Zostaw wiadomość". Jeżeli dane do faktury różnią się od tych adresu dostawy należy podać dane do FV w polu obok "Dane do faktury". W przypadku, gdy zamówienie zostało już złożone prosimy o kontakt z Obsługą Klienta (sklepinternetowy@skiteam.pl)

Zwroty i wymiany

+Jak zwrócić/wymienić towar?

Pobierz wzór OŚWIADCZENIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY, wypełnij go i wraz z towarem odeślij na adres:

Ski Team Polska sp. z o.o.
ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38
02-146 Warszawa

Na kopercie/paczce powinna znaleźć się adnotacja "odstąpienie od umowy". Uprzejmie prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. Informujemy, że sklep internetowy www.skiteam.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Więcej informacji dotyczących zwrotów znajdziesz w zakładce ZWROTY

Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym

Zwroty towaru nieużywanego z kompletem metek i oryginalnie zapakowanego są możliwe wyłącznie w sklepie, w którym zakupiono towar w terminie 30 dni od daty sprzedaży na podstawie paragonu fiskalnego. Zwrot rozliczony zostanie tylko i wyłącznie poprzez doładowanie karty podarunkowej o wartości zwracanego towaru. Karta od momentu doładowania pozostaje aktywna przez okres 12 miesięcy.

Zwrotowi nie podlegają: rowery, bielizna termoaktywna, kominiarki, skarpety, spodenki rowerowe, okulary, gogle.

Regulamin Kart Podarunkowych dostępny jest TUTAJ.

+Przekroczyłem termin zwrotu, czy mimo to mogę dokonać zwrotu towaru?

Niestety zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.0.683 t.j.) możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone na piśmie. Po tym terminie zwrotów nie przyjmujemy

Więcej informacji dotyczących zwrotów znajdziesz w zakładce ZWROTY

Reklamacje

+Jak i gdzie mogę złożyć reklamację?

W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego produktu masz prawo do skorzystania z gwarancji producenta (jeżeli taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny) lub prawa do rękojmi (jeżeli towar ma wadę).

Towary zakupione w sklepie internetowym można zareklamować tylko poprzez odesłanie ich do naszego Biura zgodnie z poniższą procedurą.

Po wypełnieniu i podpisaniu ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO należy przesłać jego scan drogą mailową na adres sklepinternetowy@skiteam.pl. oraz dołączyć go do reklamowanego towaru wraz z dokumentem zakupu. Towar należy wysłać przesyłką pocztową ekonomiczną, na adres Sklepu:

Ski Team Polska sp. z o.o.
ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38,
02-146 Warszawa

wraz z adnotacją „towar niezgodny z umową”. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep zwraca koszt najtańszego, zwykłego sposobu dostawy (przesyłka pocztowa ekonomiczna). Jeżeli zostanie wybrany sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy, Sklep nie zwraca poniesionych dodatkowych kosztów.

Uprzejmie prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. Informujemy, że sklep internetowy www.skiteam.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Więcej informacji dotyczących postępowania reklamacyjnego znajdziesz w zakładce REKLAMACJE

+Jak długo trwa proces reklamacji?

Sklep, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

Więcej informacji dotyczących postępowania reklamacyjnego znajdziesz w zakładce REKLAMACJE

Twoje konto

+Mój adres e-mail się zmienił, jak mogę go zaktualizować?

Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta (sklepinternetowy@skiteam.pl) w celu aktualizacji swojego adresu e-mail. Pozostałe dane możesz zaktualizować samodzielnie logując się na swoje konto.

+Zapomniałem hasła. Co teraz?

Skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz wiadomość z prośbą o weryfikację.

+Chcę zmienić hasło, jak to zrobić?

Zmiany hasła można dokonać samodzielnie. Wystarczy zalogować się na swoje konto, wybrać "Moje informacje osobiste" i wypełnić formularz.

+Chcę usunąć konto, jak mogę to zrobić?

W celu usunięcia Konta należy wysłać mail na adres sklepinternetowy@skiteam.pl z żądaniem usunięcia konta. W wiadomości należy podać adres e-mail powiązany z kontem, imię oraz nazwisko.

+Jakie są korzyści z posiadania konta na waszej stronie?

Rejestrując się na naszej stronie będziesz miał możliwość wglądu w historię wszystkich swoich zamówień. Podczas składania kolejnego zamówienia nie będzie konieczności podawania danych do wysyłki czy faktury. Wyrażając zgodę na otrzymywanie od nas newslettera będziesz otrzymywać od nas informacje o aktualnych ofertach i promocjach.

Zakup roweru

+Jak kupić rower w sklepie internetowym?

Rower, tak jak każdy inny produkt można zakupić w sklepie internetowym www.skiteam.pl. Po wybraniu odpowiedniego modelu należy wybrać rozmiar ramy. Rozmiary ramy podane są w centymetrach lub calach - jeżeli nie wiesz jak dobrać rozmiar roweru, skorzystaj z naszego PORADNIKA. Rower można wziąć również w leasing na firmę lub kupić na raty.

Przed wysyłką roweru dokonywany jest przegląd "zerowy" oraz rower zostaje odpowiednio zapakowany do transportu. Montaż roweru kupionego w sklepie internetowym jest bardzo prosty.

+Jak wygląda montaż roweru kupionego w sklepie internetowym?

Każdy rower, przed wysłaniem do klienta ma przeprowadzany przegląd "zerowy", podczas którego nasi serwisanci dokonują niezbędnych regulacji i sprawdzają poprawność działania roweru.

Dla zachowania bezpieczeństwa roweru w transporcie niektóre elementy, w zależności od modelu roweru muszą zostać zdemontowane lub złożone. Przygotowanie roweru do jazdy wymaga kilku prostych czynności:

- zamontowania przedniego koła, które wkładane jest do kartonu oddzielnie; 
- prawidłowego ustawienia kierownicy;
- montażu i ustawienia siodełka według swojego wzrostu;
- przykręcenia pedałów.

+Kiedy i gdzie mogę dokonać przeglądu gwarancyjnego zakupionego roweru CUBE?

Serwis należy wykonać po przejechaniu 100-200 km. Jest to "Pierwszy przegląd okresowy" (serwis odpłatny - wg cennika obowiązującego w danym punkcie serwisowym autoryzowanego sklepu Cube.

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło