Promocja do 20% Obniżka! Rower Cube 136300  Stereo Hybrid 140 SL 500 27.5

Rower Cube 136300 Stereo Hybrid 140 SL 500 27.5

18 999,00 zł

16 149,00 zł

-2 850,00 zł


**Sprawdź jak dobrać rozmiar ramy

        Kup ten rower za 807,45 zł* miesięcznie



Gdy zabrakło ci już wykrętów, że nie das rady bez najlepszego możliwego e-roweru górskiego... przesiądź się na Stereo Hybrid 140 SL. Przeprojektowaliśmy go na rok 2018, wykorzystując cale nasze doświadczenie w konstruowaniu rowerów hybrydowych o pełnym zawieszeniu. Nowa rama dopasowana jest do umieszczonego wewnątrz rury akumulatora Bosch (technologia Intube). Widelec i tłumik Fox 34, zdalnie opuszczana sztyca, mocne hamulce i przełożenie Shimano XT sprawiają, że Stereo Hybrid 140 SL ma wszystko, czego potrzebujesz przy swoich wyprawach w góry, ale bez żadnych zbędnych dodatków. Idealna konstrukcja all-mountain.

 

  • rama  Aluminium Superlite, Gravity Casting, Tripple Butted, ETC 4-Link, ATG, Boost148, Tuned Drive Position, AXH, FIB
  • rozmiar  16", 18", 20", 22"
  • widelec  Fox 34 Float, 3-Position Micro-Adjust GRIP Damper, Tapered, Ebike Optimized, 15x110mm, 140mm
  • stery  FSA 1.5E ZS, Tapered, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • mostek  CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
  • kierownica  CUBE Rise Trail Bar Pro, 740mm
  • gripy  CUBE Race Grip 31, 1-Clamp
  • przerzutka tył  Shimano XT RD-M8000-DGS, ShadowPlus, 11-Speed
  • manetki  Shimano XT SL-M8000-I, Direct Attach
  • hamulce  Shimano XT BR-M8000, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • korba  Race Face Aeffect, 170mm, 15T
  • łańcuch  KMC X11e, EcoProTeQ
  • kolor  black´n´blue
  • damper  Fox Float DPS EVOL, 190x50mm, Open/Medium/Firm Mode
  • kaseta  Shimano SLX CS-M7000, 11-46T
  • piasta przód  Shimano XT HB-M8000, 15QR, Boost, Centerlock
  • piasta tył  Shimano XT FH-M8010-B, 12mm, Boost, Centerlock
  • obręcze  CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
  • opony  Schwalbe Nobby Nic Kevlar 2.60, Addix Speedgrip, Apex, Tubeless Easy
  • siodło  CUBE Race EXC 145
  • sztyca podsiodłowa  CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm (16", 18": 400x120mm; 20", 22": 458x150mm)
  • zacisk sztycy  CUBE Screwlock, 34.9mm
  • bateria  Bosch PowerTube 500
  • silnik  Bosch Drive Unit Performance CX (75Nm) Cruise (250Watt)
  • wyświetlacz  Bosch Purion
  • tuleje dampera  Top: 30x8mm, Bottom: 30x8mm
  •   Bosch 4A
  • waga  22,7 kg

 

Gwoździem programu jest jednoczęściowa, odlewana grawitacyjnie rura główna. Ta niezwykle sztywna konstrukcja stanowi kręgosłup ramy oraz mieści w sobie akumulator i napęd Bosch CX. Płyta ochronna zabezpiecza napęd przed uszkodzeniami, podczas gdy łatwa w zdjęciu osłona nie dopuszcza wilgoci i pyłu do akumulatora. Akumulator może być też ładowany bez wyjmowania z ramy. Elegancki wygląd dotyczy też tylnej części ramy, gdzie rura osłania tłumik. Ukształtowanie tylnego trójkąta pozwala maksymalnie wykorzystać 140mm skoku amortyzacji. Dopracowaliśmy geometrię tak, aby stworzyć idealną kombinację prędkości, równowagi i zwrotności. Jak zwykle zadbaliśmy o kompatybilność z piastą przelotową Boost oraz poprowadziliśmy okablowanie wewnątrz ramy.



Instrukcja obsługi i warunki gwarancji

Sezon Lato
Płeć Unisex
Rodzaje cen Promocja do 20%