Jak przebiega proces reklamacji?

 

W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego produktu masz prawo do skorzystania z gwarancji producenta (jeżeli taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny) lub prawa do rękojmi (jeżeli towar ma wadę). Formularz zgłoszenia reklamacyjnego możesz pobrać w tym miejscu: ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE.

 

Gdzie zgłosić reklamację?

Towary zakupione w sklepie stacjonarnym można zareklamować w sklepie, w którym zostały dokonane zakupy lub można odesłać do naszego Biura. Towary zakupione w sklepie internetowym można zareklamować tylko poprzez odesłanie ich do naszego Biura zgodnie z poniższą procedurą.

Po wypełnieniu i podpisaniu ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO należy przesłać jego scan drogą mailową na adres sklepinternetowy@skiteam.pl oraz dołączyć go do reklamowanego towaru wraz z dokumentem zakupu.

Towar należy wysłać przesyłką pocztową ekonomiczną, na adres Sklepu:

Ski Team Polska sp. z o.o.
ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38,
02-146 Warszawa

wraz z adnotacją „towar niezgodny z umową”. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Ski Team zwraca koszt najtańszego, zwykłego sposobu dostawy (przesyłka pocztowa ekonomiczna). Jeżeli zostanie wybrany sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy, Ski Team nie zwraca poniesionych dodatkowych kosztów. 

Uprzejmie prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. Informujemy, że sklep internetowy www.skiteam.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

Rozpatrzenie reklamacji.

Sklep, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

 

Jak złożyć reklamację uszkodzonej paczki/towaru w transporcie?

W przypadku uszkodzenia paczki w transporcie najlepiej jest sprawdzić w obecności kuriera stan towaru oraz w przypadku jego naruszenia spisać wraz z kurierem protokół szkody. Uszkodzoną przesyłkę należy zgłosić w takim samym trybie jak wszystkie zgłoszenia reklamacyjne (patrz pkt 1). W przypadku spisania protokołu szkody należy dołączyć go do reklamowanego towaru.

 

Jak skorzystać z gwarancji producenta udzielonej na dany produkt?

Z gwarancji można skorzystać na zasadach w niej określonych i dołączonych do danego produktu podczas sprzedaży.

 

Kiedy i gdzie mogę dokonać serwisu gwarancyjnego roweru CUBE?

Serwis należy wykonać po przejechaniu 100-200 km. Jest to "Pierwszy przegląd okresowy" (serwis odpłatny - wg cennika zamieszczonego na stronie www.skiteam.pl oraz w punktach serwisowych w sklepach sieci Ski Team). Serwis można wykonać w wybranym sklepie sieci Ski Team. Listę sklepów można znaleźć w zakładce Nasze Sklepy.